Обробка оптових замовлень в єдиній системі B2B

image

            В електронній комерції 2020 рік має вирішальне значення - автоматизація обробки замовлень привела багато компаній до процвітання та збільшення кількості оптових клієнтів. Як наслідок - збільшення прибутковості, власна ніша на ринку та ефективне масштабування бізнесу.

Сегмент B2B в нинішньому році отримав основну привілею - постпандемічний світ цілком спрямований на оцифровування (діджіталізацію) та покупки в онлайн-режимі. Пріоритети відносяться до оптових споживачів - юридичним особам, які здійснюють великі закупівлі у виробників та дистриб'юторів (а також їх агентів / дилерів). Розглянемо, як система обробки замовлень інтернет магазину B2B дозволяє удосконалювати процеси та домогтися максимального ефекту при малих операційних витратах.

Онлайн замовлення з інструментом business-to-business.

B2B - це довгострокові відносини з підприємствами, фірмами та організаціями, які вибудовуються за рахунок власного іміджу та можливості швидко, комфортно для клієнта обробляти заявки. Автоматизація обробки замовлень для будь-якої компанії - пріоритетний напрямок, що дозволяє залучити серйозного оптового споживача.

            При впровадженні такого інструменту виробник / дистриб'ютор отримує:

  • повна відсутність помилок внаслідок людського фактору при обробці;
  • скорочення операційних витрат за рахунок оптимізації роботи відділу продажів;
  • фізичне та моральне розвантаження менеджерів, що обробляють заявки;
  • синхронізацію з системою складського / бухгалтерського обліку;
  • прискорений метод прийому та обробки заявок оптових споживачів;
  • відкритий доступ клієнта до необхідних документів та історії власних замовлень.

Щоб система прийому та обробки замовлень приносила ефективне збільшення продажів, важливо підібрати команду, робота якої буде спрямована на розширення та пошук нових каналів збуту. Як правило, при вирішенні працювати з B2B платформою такий штат вже сформований.

Як відбувається автоматичне формування замовлень?

Лояльне ставлення до компанії та прихід нових оптових покупців майже завжди заснований на швидкості обробки вхідних заявок, що свідчить про високий рівень обслуговування. Тому автоматизована система обробки замовлень - вибір виробників, які прагнуть до збільшення обертів та прибутковості.

            При використанні такого інструменту в B2B-комерції заявки обслуговуються в такий спосіб:

  • за допомогою особистого кабінету на майданчику B2B оформляється замовлення з відправкою в облікову систему підприємства;
  • далі менеджер підтверджує заявку;
  • оптовий покупець завантажує рахунок та інші необхідні документи;
  • дилер отримує актуальну інформацію про поточний статус заявки (та її зміни).

Автоматизація обробки замовлень повністю виключає будь-які технічні або людські помилки, що прямо впливає на комфорт оптового клієнта та швидкість обслуговування.

Можливості порталів B2B для продавців та оптових покупців.

Електронна комерція та система обробки замовлень інтернет магазину - єдина структура, що дає продавцеві повний доступ до сервісів особистого кабінету. Платформа B2B може мати на увазі створення кабінету відразу для декількох юридичних осіб, які виступають оптовими покупцями.

            B2B система прийому та обробки замовлень має такі переваги:

  • можливість самостійно зробити замовлення без прямої участі менеджера;
  • цілодобовий доступ до актуальних залишків та цін в своєму особистому кабінеті;
  • доступ до історії замовлень зі статусами виконання та оплати;
  • повний документообіг;
  • контроль над взаєморозрахунками (лімітами, дебіторською заборгованістю, простроченням);
  • простий та зручний інтерфейс для роботи в онлайн.

Документообіг - ще одна найважливіша привілея платформи B2B з автоматизованою системою обробки замовлень. Всі взаємодії оптових клієнтів з виробником, дилером або дистриб'ютором оцифровуються, а інтеграція 1С дозволяє автоматично отримувати документи для фінансової та бухгалтерської звітності.

Класичний перелік документів для клієнта в системі B2B.

Ручне формування рахунків на оплату, накладних та інших паперів відійшли в минуле - платформи електронної комерції B2B дають можливість оптовим клієнтам (юридичним особам) вашої компанії самостійно отримувати необхідні документи.

Така система обробки замовлень інтернет магазину дозволяє оптовому споживачеві завантажити:

  • акти звіряння;
  • рахунки на оплату товарів;
  • накладні на відвантажену продукцію;
  • накладні на повернення;
  • інформацію по дебіторської та кредиторської заборгованості;
  • дані щодо відстрочення платежів та кредитних ліній (якщо присутні).

Автоматизація обробки замовлень з платформою B2B також має на увазі можливість користуватися складними кошиками - заявки формуються на один товар, але поставляються різними філіям, представництвам однієї юридичної особи.

Завантаження замовлень з файлу за допомогою майданчика B2B.

Це ще одна функціональна можливість електронної комерції при використанні платформи B2B. Постійні оптові клієнти часто мають перелік артикулів вашої продукції, які бажають замовити. Система прийому та обробки замовлень передбачає вивантаження позицій з файлу або на підставі попередніх заявок (історії).

У першому випадку оптовий клієнт отримує можливість скоротити часові витрати, особливо, коли мова йде про сотні та десятки різних позицій. Оцифрування дозволяє автоматично сформувати замовлення в кошику на підставі завантаженого покупцем файлу з номенклатурою, а також при потребі редагувати заявку по залишкам та цінам.

Як бачимо, автоматизація обробки замовлень однозначно розвантажить ваших менеджерів, а наша команда ClouB допоможе створити якісну платформу B2B для електронної комерції в оптових продажах.

 

Телефон для консультації (098) 367 37 37 - Дмитро Ожина, Product Manager

Залишилися питання?

Залиште свої контакти і ми з Вами зв'яжемося.

close
icon

Дякуємо, ваш запит був відправлений, наш фахівець незабаром зв'яжется з Вами