Експертний підхід до розробки B2B порталу для оптових продажів

image

          Продажі B2B - один з найважливіших інструментів успішного розвитку бізнесу та перетворення діяльності певної компанії в крупний щорічний дохід. B2B портал в Україні дозволяє існуючим і майбутнім підприємцям організувати оптові продажі юридичним особам, які є серйозними і цілеспрямованими оптовими споживачами.

Такий підхід дозволяє швидко знайти цільову аудиторію та побудувати взаємовигідні партнерські відносини для збільшення прибутковості компанії. І тут особливо важливо ретельно підбирати платформу, на якій буде розташовуватися ваш веб-ресурс, навіть якщо він спочатку створювався виключно під роздрібну торгівлю.

 Поради щодо вибору B2B платформи.

          Спочатку поглянемо на статистику - українські онлайн-продажі до 2023 року досягнуть свого максимуму: 73% споживачів будуть шукати товар та відгуки про нього в інтернеті, а після приймати рішення про придбання. Тому сьогодні якісний B2B портал та інші популярні сервіси з управління бізнесом - запорука успішної діяльності без взаємодії з роздрібними покупцями. Тільки надійні онлайн-сервіси для e-commerce дозволять прогнозувати шляхи розвитку вашої компанії та зайняти основну нішу в певному сегменті ринку.

B2B портал в Україні - це ваша можливість отримати якісну взаємодію з оптовими клієнтами, в тому числі завдяки детальному опису продуктів / послуг, своєчасному оновленню асортименту і можливостям інтеграції 1С.

Які переваги дає розробка порталу B2B в Україні?

          Такий тип електронної комерції доступний компаніям-виробникам, дистриб'юторам, оптовим компаніям. Інтеграція сайту з 1С для продажів B2B - ще одна найважливіша привілея онлайн-платформ, яка дозволяє:

  • оновлювати інформацію по товарам, цінам та залишкам в режимі реального часу;
  • імпортувати замовлення сайту для подальшої обробки в звичній системі 1С;
  • в автоматичному режимі інформувати оптових клієнтів про зміну статусу їх замовлень та оплати;
  • наповнювати товарний каталог сайта імпортом через інтеграцію з програмою 1С;
  • синхронізувати дані в режимі реального часу;
  • завжди підтримувати каталоги на сайті в актуальному стані.

Далеко не кожен B2B портал в Україні дозволяє працювати з контрагентами в індивідуальному режимі, управляти ціновою політикою та працювати з регіонами та філіями. Тому вкрай важливо правильно підібрати цифрову платформу для початку оптових продажів без розчарувань.

Що таке B2B сайт для дилерів?

          Тут важливо розуміти, що сайт - лише маркетингова комунікація, яка служить продовженням бізнес-стратегії. У сегменті B2B ваш веб-ресурс не створює саму продажу, він лише надає підтримку при продажі та провокує на діалог з консультантом.

B2B сайт для дилерів - ваша можливість оцифрування всіх процесів у продажах. Тут важливо уникати поширених серед новачків, ключових помилок:

  • надлишок анімації;
  • велика кількість візуальних та текстових елементів;
  • складне структурування сайту;
  • неконтрастний, погано читаємий текст;
  • пунктуаційні надмірності. 

При наявності перелічених вище елементів веб-ресурсів практично завжди відлякує та збиває з пантелику потенційних клієнтів. Тому розробка B2B сайту для дилерів передбачає один з наступних варіантів:

  • більш спокійний інтерфейс;
  • дружній юзер експірієнс;
  • простота процедура замовлення тощо.

Запуск електронного оптового магазину - ідеальний варіант для B2B платформи в електронній комерції. Це дозволяє використовувати спеціальні інструменти - генератор сайтів для дилерів, який особливо ефективний для виробників та великих дистриб'юторів, які мають власну мережу дилерів з метою збільшення підсумкових продажів.

Яким вимогам повинен відповідати сайт для початку оптових продажів B2B?

          Для стабільної та ефективної роботи B2B порталу в Україні важливо мати сучасний дизайн вашого сайту. Відомі ситуації, коли досить серйозні компанії не отримували довіри оптових споживачів тільки через зовнішню, застарілого виду веб-ресурсу.

B2B - це закритий сайт, який не індексується. Тобто, серйозна компанія з таким порталом зазвичай робить публічну частину у вигляді сайту-візитки, лендінг пейдж або корпоративного сайту. Тоді потрібно враховувати вимоги до публічних сайтів, які претендують на присутність в сегменті B2B:

  • інтеграція з відділом продажів для усунення втрат цінного активу - заявки не повинні губитися;
  • готовність ресурсу до SEO-просуванню - орієнтовно кожна сторінка вимагає від 4 до 6 ключових слів, за якими клієнт знайде вашу пропозицію продукції / послуг;
  • орієнтованість сайту на цільову аудиторію - далеко не завжди прогресивний дизайн може залучити клієнтів, наприклад, поважного віку;
  • наявність стимулу для певної дії - ваш ресурс повинен мати заклики, яскраві або непомітні, до замовлення, зв'язку з консультантами тощо.

Також важливо, щоб інтеграція сайту з 1С для продажів B2B передбачала повне уявлення товарних позицій. Це дає своєчасність та повноту оновлень, оцифровування процесів продажів та адміністрування, знімає зайву фізичну та моральне навантаження з менеджерів компанії.

B2B портал в Україні від нашої компанії - це виключно індивідуальний підхід до кожного клієнта, робота з компетентними фахівцями в області різних сфер бізнесу. Команда ClouB вміє створити платформу, на якій у ваших партнерів не виникне проблем з пошуком необхідної інформації та оформленням оптових замовлень.

Телефон для консультації (098) 367 37 37 - Дмитро Ожина, Product Manager. Детальніше про b2b платформу ClouB!

 

Також для Вас буде цікавим:

Що таке B2B портал?

7 рекомендацій, перед тим як впроваджувати B2B портал

Створення B2B порталу - навіщо він потрібен?

Залишилися питання?

Залиште свої контакти і ми з Вами зв'яжемося.

close
icon

Дякуємо, ваш запит був відправлений, наш фахівець незабаром зв'яжется з Вами