Як автоматизувати B2B продажі в умовах пандемії за допомогою B2B порталу?

image

         2020 рік став переломним для багатьох бізнес-галузей - компаніям довелося переглядати власні методи роботи та масово переходити в онлайн. В умовах пандемії системи електронної комерції дозволили перебудувати бізнес-процеси як в малому, так і середньому, а також великому бізнесі. 

Ми не опираємося на рейтингах або будь-яких дослідженнях - це підсумки реальних телефонних переговорів з нашою цільовою аудиторією, в результаті яких було отримано одноголосна та дружна відповідь - фахівці працюють віддалено, з дому. Причому нашими постійними клієнтами є українські виробники, дистриб'ютори, оптові компанії. Тобто, цифровизация та B2B портал не примха, а гостра необхідність для розвитку бізнесу в умовах пандемії. 

Автоматизація оптових продажів в умовах карантину. 

         В сучасних умовах оптова торгівля повинна бути зручною та прозорою. Уявімо практичну ситуацію, про яку розповів один з наших клієнтів, - менеджер з продажу працює з дому, віддалено. Реальність говорить про необхідність вирішення дуже серйозних і об'ємних завдань:

  • телефонні переговори та узгодження з клієнтами (оптовими компаніями, дилерами, організаціями, дропшіпперами);
  • розсилка прайс-листів;
  • уточнення по залишкам та цінам через всі наявні канали зв'язку;
  • інші важливі поточні питання.

Без B2B порталу це серйозне фізичне і психологічне навантаження, в результаті якої катастрофічно знижується продуктивність, а багатозадачність стає непосильною ношею. Додавши до цього людський фактор, що впливає на правильне заповнення документів / замовлень (будь-яка людина може помилитися), дистанційна робота вимагає величезної кількості часу та сил. 

B2B портал в умовах COVID-19 - це цифрові технології майбутнього. Чим раніше ваш бізнес адаптується до нових умов, тим швидше буде розвиватися і рости. Пандемія назавжди змінила продажі B2B з самого початку кризи, і, схоже, велике цифрове зрушення нікуди не зникне.

B2B портал та віддалена робота менеджерів в COVID-19

         Давайте порівняємо два варіанти подальшої роботи вашої компанії. Спочатку поглянемо на віддаленого співробітника, який відчуває колосальний дефіцит часу і можливий вплив різних побічних факторів:

  • відсутність окремого, ізольованого робочого місця;

  • маленька дитина, що вимагає уваги батьків;

  • постійний ремонт у сусідів;

  • домашні тварини тощо.

Домашній комфорт не передбачений для продуктивної роботи. До того ж, домашні умови розслабляє - тут немає начальника, який буде контролювати, коли закінчився ваш робочий день, немає можливості перевірити, де в даний момент знаходиться співробітник.  

Тому B2B портал з автоматизованими продажами привертає все більше кількість оптових компаній. 

Більш ¾ покупців та продавців надають перевагу цифровому самообслуговуванню та віддаленій взаємодії. І ці настрої неухильно посилюються навіть при послабленні карантину.

 

Оптові продажі B2B в умовах пандемії

         Лідери продажів, що використовують портал B2B, перейшли від «примусу» до добровільного та усвідомленого переходу на цифрові технології. Якщо на ранніх етапах COVID-19 багато бізнес-структур знаходилися в замішанні, то сьогодні переконання, що діджіталізація - єдиний правильний шлях зростання, постійно міцніє. Цьому є кілька глобальних причин:

  • клієнти здійснюють великі покупки в інтернеті;

  • цифрові пошуки не менш ефективні, ніж особиста участь;

  • оптимізація процесів дозволяє знизити адміністративний ресурс;

  • оптові компанії помітно скорочують витрати. 

Можна впевнено сказати, що в нашій країні буде ще не один карантин. До того ж, далеко не кожне підприємство зберегло власний штат в первісній кількості, що прямо вплинуло на обсяги продажів. Решта працівників отримують колосальне навантаження, тобто, роботи не зменшилося, а, навпаки, додалося. У цих умовах B2B портал - краще рішення для кризового часу. З ним ви можете:

  • автоматизувати якщо не все, то більшу частину завдань;

  • знизити навантаження на менеджерів;

  • одночасно обробляти велику кількість клієнтів;

  • розширити охоплення та підвищити ефективність продажів;

  • надати клієнтам нові способи взаємодії в довгостроковій перспективі.

В умовах пандемії автоматизація оптових продажів за допомогою B2B порталу дозволить кільком менеджерам обробляти одночасно до 200 клієнтів.

 

Майбутнє автоматизованих продажів B2B.

         Безумовно, карантин і криза закінчаться, а бізнес почне рости та розвиватися. Однак тільки ті компанії, які вчасно стали на шлях діджіталізаціі своїх процесів, зможуть успішно пройти епоху COVID-19 і активно масштабуватися в своєму сегменті ринку. В даний момент складно сказати, які нові виклики очікують бізнес в майбутньому, але B2B портал - завжди правильна інвестиція, яка не потребує особливих зусиль для запуску та змісту. Такий канал продажів завжди працює 24/7, ніколи не спізнюється на роботу, не звертається за підвищенням заробітної плати. B2B не скаже вам про погані умови роботи, завжди мовчки та безпомилково виконує поставлені завдання. 

Автоматизовані продажу B2B - це:

  • конкурентна перевага лідерів перед більш повільними колегами;

  • єдина онлайн-система з доступом для оптовиків;

  • статистика і дані в рамках одного програмного забезпечення;

  • доступне і легке управління складськими запасами;

  • мінімізація витрат та продуктивність підприємства в умовах COVID-19.

Ми вважаємо, що B2B портал не тільки дозволить вашому бізнесу «вижити» в умовах пандемії, але і дасть суттєвий та досить швидке зростання в майбутньому. Більшість з вже діючих B2B компаній затвердило багаторічні плани підтримки операційних та капітальних вкладень в цифровизацию бізнесу. 

Прискорений запуск системи електронної комерції дозволить вам уникнути тривалої заморозки бюджету зі зручним і ефективним ПО.  

Наше рішення може бути доповнено різними бізнес-функціями по індивідуальним вимогам клієнта (принцип конструктора), що дозволить вам значно прискорити бізнес-процеси в епоху COVID-19.  

Пам'ятайте, що з масовим переходом на цифрові технології ваш бізнес отримає відмінні вступні для активного розвитку, високу конкурентоспроможність та можливість підвищення рентабельності практично в будь-яких зовнішніх умовах.

Телефон для консультації (098) 367 37 37 - Дмитро Ожина, Product Manager. Детальніше про b2b платформу ClouB!

 

Також для Вас буде цікавим:

Що таке B2B портал?

Створення B2B порталу - навіщо він потрібен?

ТОП технології для B2B e-commerce на 2022-2025

Залишилися питання?

Залиште свої контакти і ми з Вами зв'яжемося.

close
icon

Дякуємо, ваш запит був відправлений, наш фахівець незабаром зв'яжется з Вами