Оновлення B2B платформи ClouB # 5
Шановні партнери, ми продовжуємо випускати для Вас оновлення і тепер будемо намагатися вдосконалювати всі три кабінета які присутні в платформі ClouB, а це: кабінет користувача (дилера), менеджера з продажу та адміністратора.
До Вашої уваги останні на цей рік 4 додаткових функцій B2B платформи ClouB. Поїхали...
Кабінет користувача (дилера).
1. Шаблони доставки.
В b2b існує практика, коли дилер має декілька магазинів або філій і щоб кожного разу не вводити заново одні й ті ж дані по логістиці, додали функцію створення шаблонів доставки, де при оформленні замовлення дилер може в 1 клік вибрати спосіб і всі поля автоматично заповняться.
2. Спливаючи підсказки.
Для підвищення рівня дружнього інтерфейсу додали підказки за що відповідає кожна кнопочка, де при наведені курсора, користувачу спливає текстовий опис.
Кабінет менеджера з продажу.
3. Повідомлення по замовленню на ел. пошту. менеджера
Додали додаткове повідомлення менеджеру з продажів, у вигляді відправки ел. листа на пошту. Тепер Ваші співробітники незалежно, чи працюють зараз в програмі 1С, отримують інформацію про створене замовлення від дилера.
Кабінет адміністратора.
4. Конструктор рубрикатору.
Ще одна часта практика коли номенклатурна група в 1С ведеться менеджерами по своєму та після інтеграційних робіт цими групами не завжди зручно користуватися самим дилерам на сайті. Тому додали конструктор при якому можна створювати нові категорії, перейменовувати старі, призначати головні групи, призначати індекс сортування. Конструктор впроваджений для тої мети щоб користувачам максимально було зручно працювати з рубрикатором товарів.
З повагою, команда ClouB. Детальніше про b2b платформу ClouB!
Також для Вас буде цікавим:
Залишилися питання?
Залиште свої контакти і ми з Вами зв'яжемося.