Оновлення B2B платформи ClouB # 1
Шановні партнери, ми розпочинаємо серію випусків оновлень, які періодично будуть виходити на нашій SaaS платформі ClouB, призначеної для B2B онлайн торгівлі. В основному це новий функціонал, який буде додаватися на регулярній основі, тому що платформа не стоїть на місці і буде постійно розвиватися. І вже зараз ми випускаємо перші оновлення і знайомимо Вас з ними, поїхали:
1. Абсолютно новий розділ "Документи".
Ми розуміємо як важливо було знайти те місце, де знаходилися б абсолютно всі документи по всіх замовленнях, з можливістю друку, сортування по типу, а також вибравши необхідні та завантажити все архівом в 1 клік. Будь ласка!
2. Документи по замовленню.
На сторінці деталізоване замовлення де є вся інформація, з кнопки "Друк" винесли всі документи на більш очевидне місце у вигляді списку, з такою ж можливість відкрити, подивитися або завантажити все архівом.
3. Новий вид товарної видачі - "Табличний"
Як ми знаємо в b2b бізнесі часта ситуація коли менеджеру із закупівель не потрібні ні картинки ні детальні описи та навіть назви, людина знає товар і орієнтується в основному за артикулами. Для таких спеців придумали дуже стислий вид товарний видачі, щоб ще більше товарів було доступно на першому екрані.
4. Рахунок на оплату.
Тепер після того як, замовлення було успішно створено та розмістилося в 1С, покупець тут же на сторінці подяки отримуємо у відкритому вигляді рахунок на оплату, який можна роздрукувати/ зберегти. Все це відбувається завдяки тісній інтеграції з 1С.
Як видно, в основному перше оновлення стосувалося документообігу, але це звичайно не все, є ряд ще інших доробок але вже менш значуща. У будь-якому випадку рекомендуємо Вам зайти в демо та самостійно все перевірити.
Телефон для консультації (098) 367 37 37 - Дмитро Ожина, Product Manager. Детальніше про b2b платформу ClouB!
Також для Вас буде цікавим:
Залишилися питання?
Залиште свої контакти і ми з Вами зв'яжемося.