Оновлення B2B платформи ClouB #6

Оновлення від команди ClouB
Шановні партнери!
Команда ClouB продовжує випускати для Вас оновлення, наразі в нас вишло дещо більше ніж ми розраховували і це круто! До особистого кабінету (закритої частини) додалась публічна B2C. Тепер це універсальний потужний інструмент в Ваших руках, як постачальника продукції для своїх дилерів, відтепер платформа ClouB об'єднує в собі на одному домені B2B та B2C частину. Детально про оновлення нижче.
Кабінет користувача (дилера).
1. Стартова сторінка B2C + каталог (вітрина).
Як Ви знаєте, B2B кабінет є закритим веб-простором для Ваших партнерів (дилерів), тобто маючи пряме посилання до сайту неавторизованному користувачу відкриється сторінка авторизації це логін (Email) та пароль. Так ось тепер, в даному випадку, відкриється повноцінна стартова сторінка з публічним контентом для можливості познайомити неавторизованного користувача з Вашими товарами, продемострувати маркетингові активності та показати повноцінний каталог товарів (вітрину). Звичайно не відкидуємо той факт, що такий елемент маркетингу допомагає залученню нових потенційних партнерів (дилерів) для співробітництва.
До стартової сторінки увійшли наступні блоки:
- Слайдер банерів (клікабельний, можна додати лінк на будь-яку сторінку);
- Спливаючий блок "Каталог" окремо винесений в хедер сайту, для швидкого доступу до категорій товарів;
- Стрічка брендів з лого, клікабельна, перенаправляє в каталог з відбором товарів по бренду;
- Блоки "Акція", "Новинка" та "Популярні" це слайдери товарів відмічені відповідним стікером, дуже допомагає для просування товарів;
- Блок "Новин", прев'ю останніх чотирьох новин від компанії, з можливістю перейти на повноцінну сторінку для ознайомлення. Допомагає в SEO просуванні;
- Текстовий блок з довільною інформацією допомагає задати тон усієї наступної комунікації з неавторизованним користувачем, звернути увагу у потрібне русло, викликати інтерес, спонукати їх дізнатися більше про Вашу компанію та придбати товари. Також допомагає в SEO просуванні по ключовим запитам;
- Футер (дно) сайту, тут стандартно з переліком посадкових сторінок, графік роботи компанії, контакти, Email, тощо;
- Повноцінний публічний каталог товарів - це вітрина, з якою потенційний дилер може ознайомитись ще до контакту з Вами.
Нижче скрин першого екрану, детально переглянути всю стартову сторінку та зареєструватися в Демо, можна за посиланням: http://demo.b2bcloub.com.ua/
2. Титульна сторінка в B2B
По суті, це та ж сама стартова сторінка що і в Б2С частині, з тими самими блоками, але різниця в тому, що Ви маєте можливість керувати контентом який буде відображатися в публічній частині, а який в закритій. Адже для парнерів в Б2Б можуть бути зовсім інші вигідні цікавинки і це правильно. Ще Б2С частина йде окремо як додаткова опція (опціонально), але титульна додана до закритої частини, тому входить в базову функціональність ClouB.
3. Імпорт замовлення в кошику по шаблону Excel
Зробили універсальний інструмент, незалежно від того шаблону яким користується Ваш дилер. Тепер достатньо завантажити файл вказавши номер листа в якому знаходяться дані, вказати почати з якого рядка зчитувати ці дані, вказати колонку артикула та колонку кількості. Після імпорту файлу всі розпізнані артикули відразу додаються до кошику. Це спростовує процес формування кошика, не треба партнеру "серфити" каталог в пошуку товарів, в свою чергу цю сторінку Кошик можна додатково зберегти в себе в закладках в браузері. Таким чином, використовуючи цю функцію напряму, Ви ще додатково заощаджуєте час для свого партнера на створенні замовлення - все заради наших партнерів!:)
4. Експорт товарів в форматі CSV
Так, знаємо що Ви скоріш за все скажете, що це давно вже must have і будете праві, тому виправляємось. Зробили генерацію прайс-листа в форматі CSV, який успішно читається Excel. В налаштуваннях можна вибрати по якому типу ціни згенерувати файл, персональній (з урахуванням всіх знижок) чи РРЦ.
5. Лого до бренду
Додали можливість завантажити з адмін-панелі до сутності Бренд логотип, який клікабельний і перенаправляє користувача в каталог з відібраними товарами по цьому Виробнику. Тільки подивіться яка краса:)
6. Відображення РРЦ поряд з персональною ціною
Невеличка фіча але в той же час важлива і дуже зручна, додали поряд з персональною ціною відображення РРЦ, тепер є можливість одночасно побачити різницю в рівні маржі яку дилер може заробити на товарі. Ціни тягнуться по обміну з ERP.
7. Відображення пошукових запитів, для швидкого доступу
Для швидкого доступу, до поля пошуку додали спливаючий блок з останніми пошуковими запитами, це зручно що не треба тримати в голові що останнім часом вводив, та можна в 1 клік скористатись для відновлення запиту. Зробили як по принципу в пошуковій системі Google.
8. Фільтр в історії замовлення
І останнє з основних оновлень в цьому релізі, що додали до пункту меню "Замовлення" де відображається історія всіх замовлень - фільтр з відбором по назві, за періодом (можна вказати через календар дату "З/До") та відбір по контрагенту, що зручно в кабінеті Адміністратора або менеджера для швидкого перегляду історії замовлень по конкретному контрагенту. В кабінеті ж самого партнера цей відбір по контрагенту буде працювати по афілійованим контрагентам, якщо такі є.
9. Інші оновлення
Такі не суттєві покращення, у вигляді як:
- Смістили сайдбар в ліву сторону, бо зрозуміли, що по такому принципу всі звикли бачити меню зліва;
- Освіжили хедер сайту, погрались зі стилями, зробили його більш легшим;
- Оновили мобільну версію, меню зробили більш сучасним;
- Оновили стилі на кнопках, скруглили їх, додали заливки у фільтра, ховери;
- Пропрацювали в адмін-панелі, додали гнучкості у вмиканні/ вимиканні контенту в залежності для B2B чи B2C частині.
Це вже було в рамках стандартної роботи на покращення привабливості та зручного користування платформою.
З повагою, команда ClouB.
Залишилися питання?
Залиште свої контакти і ми з Вами зв'яжемося.