Переваги платформ електронної комерції B2B

image

          Ефективне масштабування бізнесу і отримання максимального прибутку практично неможливо, якщо бізнес не працює в електронній комерції. Більше 80% компаній, що мають B2B кабінет, визнає той факт, що електронні платформи - пряма можливість витягти максимум вигоди від оптових продажів.

Цифрова трансформація бізнесу дає багаті можливості, які доступні в онлайн-просторі електронної комерції. І сьогодні B2B особистий кабінет для eCommerce - кращий варіант для створення основного оптового каналу.

Що таке B2B кабінет? Привілеї рішення.

          Міжфірмова взаємодія Business-to-Business дозволяє користуватися корпоративними інформаційними системами для автоматизації та оптимізації процесів між підрозділами компанії.

 Особистий кабінет клієнта B2B - це:

  • широкий спектр послуг онлайн;
  • повна прив'язка діяльності до комерційної мети, але не до споживчих привілеїв;
  • створення мережі однобічного зв'язку з двостороннім обміном між покупцями та продавцями;
  • відсутність необхідності детально знати товар або продукцію;
  • створення ефективного вузла міжфірмової торгівлі зі знанням специфіки ринку та конкретного сегмента.

Відзначимо, що в карантинний період розробка особистого кабінету B2B особливо важлива в світлі підвищення споживчого інтересу до онлайн-продажу. Вже сьогодні 94% таких покупців користуються інформаційними сайтами до здійснення покупки. У 2020-му році зарубіжні аналітичні фірми провели дослідження, за результатами яких електронна комерція сегмента B2B отримає оберт близько 6,1 трильйона доларів США.

Корпоративні системи B2B.

          Це ядро для створення даного виду бізнесу онлайн, яке максимально ефективно організовує щільне взаємодію між постачальником та оптовим споживачем. Корпоративні інформаційні системи (КІС) дозволяють автоматизувати:

  • процес управління кадрами та взаємовідносинами з контрагентами;
  • управління виробничим процесом та складськими запасами;
  • адміністрування фінансів;
  • процес управління відносин з оптовим споживачем.

Особистий кабінет B2B на сайті може стати повноцінною торговою платформою та виконувати функції торгово-закупівельних операцій компанії, а при належних налаштуваннях - приносити чималий дохід.

Що таке B2B продажі?

          На відміну від B2C, B2B передбачає надання послуг не фізичній особі, а юридичним суб'єктам (підприємствам) без відносин з роздрібним споживачем. В цьому випадку бізнесмени можуть побудувати класичну схему роботи - продажі оптом через власну дилерську мережу або великі замовлення.

Розробка особистого кабінету дилера має ключову перевага - компанії не потрібно шукати роздрібного, частіше - невизначеного в бажаннях клієнта, а всі зусилля спрямовуються на спрощення пошуку професійного оптовика. Якщо в стандартних ситуаціях на рівень доходів і оберту прямо впливає маркетинг та рекламні трюки, то в B2B велике значення мають особисті продажі.

Особистий кабінет дилера має наступні привілеї:

  • менш жорстка конкуренція - тут більше уваги звертається на роботу самого постачальника;
  • відсутність великих вкладень для старту - не потрібне опрацювання маркетингових каналів, наявність офісу та наймання великого штату співробітників;
  • наявність якісної інсайдерської інформації для швидкого масштабування бізнесу та збільшення прибутковості.

Кабінет B2B легко підтримувати через активні продажі. Це запорука успіху, в тому числі для утримання позицій в конкретній країні або регіоні (наприклад, в певній галузі або по всій Україні).  

Відмінності В2В і В2С.

          У першому варіанті компанії-учасники електронної платформи об'єднуються та можуть вільно комбінувати набір функцій. Майданчики B2B можуть бути приватними, галузевими та незалежними, а також мати істотні відмінності по функціональних пріоритетів. Особистий кабінет B2B на сайті не може мати виключно привілеї та працювати повністю без недоліків. Тому вкрай важливо правильно підбирати електронну платформу за власними потребами і вимогами бізнесу.     

Що стосується ключових відмінностей продажів В2В і В2С, в першому випадку приватні споживачі практично не присутні. Тут мова йде про співпрацю між підприємствами, фірмами, організаціями. Основний товарний та фінансовий оберт належить компаніям-партнерам, товари та послуги продаються між певними фірмами.

Business-to-Consumer (B2C) - онлайн системи роздрібної торгівлі, наприклад, звичайний інтернет магазин або веб-ресурс компанії по наданні тієї чи іншої послуги, де замовлення оформляються кінцевими споживачами.

Інші переваги B2B кабінету та власної дилерської мережі.

          Робота на онлайн платформі оптових продажів юридичним особам передбачає перерозподіл посадових обов'язків за рахунок діджіталізаціі процесів продажів. Наприклад, відомі електронні платформи B2B, які обслуговують понад 600 брендів і більше 2 тисяч B2B покупців, мають в штаті всього 3-4 людини на правах повної зайнятості.

Професійна розробка особистого кабінету B2B дозволяє:

  • користуватися готовими онлайн-каталогами та залучати клієнтів в геометричній прогресії;
  • оцифрувати та автоматизувати бізнес без необхідності ручної обробки даних;
  • поліпшити інтеграцію в інші бізнес-програми з визначенням та швидким усуненням слабких місць в діяльності вашої компанії;
  • приймати замовлення 24/7, чим значно поліпшує якість обслуговування та збільшує оберти;
  • отримати клієнтоорієнтований досвід через портали самообслуговування та за допомогою інших B2B інструментів.

Особистий кабінет дилера дозволяє користуватися вже створеними для онлайн торгівлі програмними продуктами з інтеграцією бази управлінського обліку 1С. Крім прискорення обробки вхідних заявок, компанія також отримує суттєву економію часу на закупівлі товарів і помітно знижує навантаження ваших управлінців.

Що потрібно для старту? 

          Для створення B2B кабінету необхідно корпоративний комерційний сайт, де присутній перехід на розділи умов поставок, способів розрахунку, а також зазначена докладна інформація по представленим товарами / послугами. Тільки в цій ситуації компанія може стверджувати, що вона займається онлайн-продажами товарів / послуг. Також підприємство може займатися непрямою реалізацією продукції або інтернет-маркетингом. Розробка особистого кабінету B2B можлива тільки при досягненні бізнесом певного рівня автоматизації. В іншому випадку практично неможливо використовувати всі найважливіші привілеї оптових продажів на майданчиках B2B.

Розглянемо особистий кабінет B2B на прикладі:

  1. Компанія N виробляє 36 тонн продукції за рік (130 найменувань) та реалізує її в 20 країнах світу;
  2. Основне завдання - інтеграція 1С, створення дилерського кабінету та адаптація нового оформлення замовлень;
  3. Перше завдання - розбивка проекту на етапи зі створенням кабінету дилера (іноді з розбивкою додаткового функціоналу на черги);
  4. Далі слід повне обговорення процесу інтеграції 1С із замовником та вирішення стратегічно важливих завдань на шляху адаптації сайту.

Також слід враховувати, що злиття вашого веб-ресурсу з новою електронною платформою B2B вимагає попереднього інформування розробників.

Телефон для консультації (098) 367 37 37 - Дмитро Ожина, Product Manager. Детальніше про b2b платформу ClouB!

 

Також для Вас буде цікавим:

Що таке B2B портал?

7 рекомендацій, перед тим як впроваджувати B2B портал

Як автоматизувати оптові продажі? Платформа B2B.

Залишилися питання?

Залиште свої контакти і ми з Вами зв'яжемося.

close
icon

Дякуємо, ваш запит був відправлений, наш фахівець незабаром зв'яжется з Вами